fredag den 31. juli 2015

Storvildtjæger

Luna fælder i stor stil og det ses allesteder trods daglig tur under børsten.

Storvildtjæger med støvsuger er jeg, når der skal sættes ind mod
de store Nullefanter og listige Hybelkaniner.

Lige for tiden, er støvsugning og jeg ikke gode venner,
men alt kan lade sig gøre, når bare der tages pauser undervejs.

Her er en af de listige Hybelkaniner kravlet ind under brændeoven.


Utroligt, så meget uld og hår der kan falde af den lille hund, trods børstning.

Underulden der børstes af, gemmer jeg til garn,
men der fyldes alligevel flere støvsugeposer, når der skiftes underuld.

Alle ønskes en rigtig dejlig weekend.

6 kommentarer:

  1. He-he! Nu kommer jeg til at tænke på siden hvor vi lærte hinanden at kende
    Nullefanter og hybelkaniner er vist en af jeres hjemmelavede ord. :-)
    God weekend, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha....det er nemlig rigtigt Pia, at der opstod en sjov debat om disse to arter. Gud, det er ved at være mange år siden.
      Jeg kan desværre ikke huske hvor lang tid der er gået. Mon du kan?
      Knus og smil herfra

      Slet
  2. Det var lidt af en opgave. 😀
    Jeg kan finde billeder fra 2007. Men det er ikke de første ture vi far oplevet sammen
    Tråden med nullefanter er vist arkiveret. Den kan jeg ikke finde

    SvarSlet
    Svar
    1. Nåhhh....er lidt glad for, at du måtte ind og kigge, da det betyder, at jeg ikke er helt rustet til i huskeren, men jeg tror du har ret i, at det har været tidligere end 2007. Tror jeg begyndte at deltage og oprette events i 05-06.
      Tænk sig, vi har kendt hinanden i ca 10 år. TAK, fordi du er dig Pia.

      Slet
  3. Tak for reminderen om hvorfor vi ikke skal have kat igen :) nøøj hvor kunne jeg også bare støvsuge og børste konstant ;) men savner nu selskabet og hyggen en hel del, så forstår godt du ikke vil undvære Luna - uanset besværet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler til dig Karina og forstår godt jeres savn.
      Det kan bare nogen gange blive for meget, når alt er pakket ind i pels. Luna's uld er også højflyvende. Opdagede et par spindevæv i hytten her. De så noget tykke ud og ved nærmere eftersyn, var de også beklædt med hundeuld, så jeg synes nok er nok, lige nu, men det stopper hun jo ikke pelsudskiftingen af, at jeg synes :)

      Slet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet