onsdag den 22. oktober 2014

Flot service

Da jeg er igang med et stort sjal, stod jeg pludseligt og manglede
meget lange kabler til mit Knit-Pro sæt.

Søgte på nettet og fandt en forhandler.
Bestilte og vupti, så var de her hurtigere end forventet, dagen efter.

Flot service fra Bettekun's side og tænk,
der var brugt tid på at skrive en personlig hilsen med den lille pakke.


Dagens roser skal Mette have fra Bettekun, for det luner skisme,
at der tages tid til den slags.
På det håndskrevne kort, sad der en maskemarkør, som ekstra gave.


TAK for den flotte service og den personlige hilsen.
Handler gerne hos dig igen.

Hav en skøn dag derude i blogland.

6 kommentarer:

  1. Tak for dine roser, Tove.
    Det luner ski også :-).
    Glæder mig til at handle med dig igen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fortjent Mette og jeg er stadig ikke kommet mig over, at du tager dig tid til at skrive et kort ved så lille en bestilling.

      Slet
  2. Skønt indlæg.
    Sådan nogle oplysninger gemmer jeg et godt sted!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan også tro jeg gemmer sådanne steder et særligt sted Ellen og dejligt du kan bruge linket

      Slet
  3. Wauv! Det er sørme flot
    En håndskreven hilsen. Respekt for det! Rosen er fortjent
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig bare SÅ flot Pia og er helt enig med dig

      Slet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet