onsdag den 17. januar 2018

Dagens rose


I dag skal Louise have dagens rose.



Skriver lidt sammen med hende via mail. 
Så hyggeligt med vores nat-rode-hoveder-skriv i nat :)
og da jeg spurgte, om hun ville være min *printer-ven*,
var svaret ja ........uden tøven.

Normalt får jeg tingene printet ud hos min søn, men dette er 
strikke opskrifter på nogle børne trøjer, som jeg håber på at kunne strikke
til Hjalte og Nohr , altså hemmeligt og ingen skuffelser,
hvis det ikke lykkes for mig.

Tusind tak for din måde at være på og dine herlige, ærlige blog indlæg
som jeg lærer meget af.

Alle, som kigger forbi
ønskes en dejlig dag.



12 kommentarer:

  1. Kære Tove,
    hjertelig tak for rosen <3 Jeg er rørt til tårer <3
    Naturligvis vil jeg gerne printe for dig, og du skal endelig bare sige til, hvis jeg kan hjælpe dig en anden gang enten med det eller noget andet <3
    Kærlige tanker og kram til dig fra mig, der også har nydt vores natteskriveri på mail <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise.
      Du fortjener rosen, for det er et meget sødt af dig, at du vil tage dig tiden til at hjælpe mig.
      Ha ha ha, ja, det var så hyggeligt, men jeg håber nu på, at vi får god nattesøvn i nat, i stedet for :) , tror det er sundest
      Kram til dig

      Slet
  2. Louise den har du så helt sikkert fortjent
    Jeg kan garantere for den er givet dig af et stort hjerte. Sådan er hun nemlig hende mosekonen
    Knus til dig du kære kone. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Pia, du har bare så meget ret. Louise fortjener rps og min taknemlighed. Nu kan jeg stadig strikke hemmeligheder :)
      Knuser gevaldig tilbage

      Slet
  3. Sikke en smuk gestus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget velfortjent, for det er ikke en lille sag for Louise at bringe brevet til postkassen.

      Slet
  4. Kære Louise. Tillykke med rosen <3 Og hvis ikke Tove havde givet dig én, ville jeg have gjort det. Du skriver altid sådan nogle dejlige beskeder her, og andre steder, og de varmer os allesammen. Det håber jeg, du ser. For det er meget tydeligt.
    Jeg sender dig og dig, søde mosekone - masser af varme tilbage på vinden, herfra.
    Med knus fra Laila.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kære blogoplever Laila. TAK for de varme og opmærksomme ord.
      Klem fra Tove

      Slet
  5. Tillykke Louise med rosen. Hvor er det skønt du har overskud til at hjælpe

    SvarSlet
    Svar
    1. *SS*. Louise er en engel og det var meget stort af hende. Tusind tak for din hilsen Ellafanta

      Slet
  6. I skal have hjertelig tak for alle de pæne ord. Jeg er rørt til tårer og er inderligt taknemmelig for dem - jeg vil gemme dem til en dårlig dag og varme mig ekstra meget på dem <3

    SvarSlet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet