tirsdag den 14. juli 2015

Vinder af give away er

Meget forsinket med udtrækningen af vinderen er jeg.
Undskylder og håber det går alligevel..

Der var i alt 10 deltagere med og modtager af strikkebogen
er blevet fundet ved hjælp af random.org

Mange tak for jeres deltagelse og modtageren er blev deltager med lod nr 3


Tillykke til Truemose.
Truemose har ikke nogen aktiv blog jeg kan henvise til, 
men tillykke med bogen og tak for din tilstedeværelse på min blog.

Vil du sende mig fulde navn og adresse via mail:
mosekonen1958@gmail.com

Og du vil modtage strikkebogen, når det er mig muligt.

Lille ekstra hilsen:
Søde Viola.
Tusind tak for postkortet. 
Det lunede i en svær tid for undertegnede.


Mange hilsner fra Tullehuset med ønsket om en smuk dag


6 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren! Ønsker deg en riktig fin dag! Garnet jeg fikk hos deg ligger fremdeles på vent til det rette prosjektet, men nå er det nøstet opp på fine nøster på nøstemaskin. Det er jo mye garn og sikkert nok til en jakke........ Jeg gleder meg til å strikke av det.

    Stor klem fra Ingunn

    SvarSlet
  2. Tillykke til vinderen og også smuk dag til dig :)

    SvarSlet
  3. Tillykke til vinderen og stort kram til dig og Luna ♡

    SvarSlet
  4. Gratulerer vinneren så mye :-)) Og varme hilsen til deg Tove. Ja, vi hadde veldig hyggelig i Denmark og Sverige. Ferie er veldig vakker :-))
    Nå er hjemme igjen og jeg kan nytte sommeren hele uke med barnebarn. Kos deg Tove. Ha det riktig fin med Luna og håper du har været deilig.
    Solstråler sender Viola

    SvarSlet
  5. Tusind tak for jeres hilsner til vinderen. Bogen er nu pakket og jeg håber på, at vi idag kan bevæge os til nærmeste postkasse.
    Alt foregår i slowmotion og med babysteps for tiden

    SvarSlet
  6. Solskinnhilsen for deg Tove. Klem fra Viola

    SvarSlet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet