fredag den 20. marts 2015

Natur-rum

I weekenden skal jeg på en bette udflugt.

En af den slags, som ikke koster noget og er fuld af oplevelser,
hvis øjnene der ser, er med på at opdage undervejs og alle sanser åbne.


Danmark har flere Natur-rum rundt i landet
og den jeg skal besøge med en veninde, har jeg besøgt en gang før,
men der er lavet en del nyt derude, som jeg ikke har set.

Privat mand har lagt skov til og skabt et ....skov-univers
med kunst rundt omkring i skoven. Også oppe i træerne.
Kunstnere kommer fra alle verdenshjørner, for at bidrage med nyt.

Glæder mig til gensyn med veninde og stedet ,
hvor vi mødes med medbragt kaffe og lidt mad + hund.

Hvor ?......vil jeg gemme til et senere indlæg :)

Er der behov for en oplevelse af lign slags, kan 
du måske finde et sted i dit nær-område her.

Kan i alle have en skøn dag og fantastisk weekend

4 kommentarer:

  1. I mit nærområde?
    Det ene af stederne ligger praktisk taget i min baghave. Men har jeg opdaget det? Nope....

    Jeg er spændt på at høre om jeres tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror jeg ved hvilken en du mener Ellen, som du nærmest har i baghaven. Dejligt, at lille link kan vise vej og tro mig. For få år siden, anede jeg heller ikke, at Naturrum fandtes. Er det ikke bare skønt at opdage nye steder i vores lille land?
      God weekend til dig og dine

      Slet
  2. Uh, hvor jeg glæder mig.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også, kære Pia. Vi ses.
      Knus

      Slet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet