lørdag den 17. januar 2015

Hund og hund imellem, plus det løse

Lille hilsen fra Tullehuset med tip fra Luna til andre hunde,
men først en smule billeder af sneen vi fik idag, fra dagens tur i hundeskoven.






Home alone 

Pssssttt, siger Luna :
Hvis i andre hunde gerne vil med ud af huset HVER gang jeres ejer er det,
skal i blot lære at kravle over feks de børnegitre der kan være sat op,
for netop at holde jer ude af rum, hvor alle de spændende ting befinder sig.

I mit tilfælde køkken og stue.

Nøjj, for en fest jeg havde forleden og endnu sjovere var det at se
Mosekonens fjæs, da hun ikke anede, 
hvordan de stumper af forskelligt ting på stuegulvet var opstået,
for jeg var jo pænt lukket ude fra netop det rum.

Befandt mig også pænt ude i gangen igen, da hun kom hjem,
men ØV, hun tog mig i det en dag, da hun lod som om hun var gået,
kiggede ind af vinduet og tog mig i at kravle, vride mig selv over.


JEP, jeg kravler over de opsatte børnegitre.
Hopper ikke og
er nu med over alt, indtil Mosekoen finder ud af at lukke bedre af.

Der er købt teleskop- bruseforhængs-stænger, til at forhøje
med over børnegitrene, når Luna skal være alene hjemme.
 Så må vi se om det virker.

Håber alle har det godt derude?

Pas godt på jer selv og hinanden.

6 kommentarer:

  1. Hahhahaaha :-D en kreativ Luna du har :) kan lige se hende kravle over gitteret for mig - skønne skøre hund altså ;)

    Her har vi desværre en Luna med arm i gipsskinne efter et knap så kreativt fald i børnehaven i torsdags - rigtig øv! Men heldigvis kun en revne så hun skulle være klar igen på 3 uger ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun er noget udspekuleret, men det er de vist, de Huskyer. Har læst om andre hunde, som er kravlet, klatret over hundehegn om haver, men jeg var SÅ træt af, at hun havde ødelagt en del i stuen, så jeg fik ikke taget billeder af hendes *fest*.
      God bedring med den lille Lullepige. Håber ikke hun har ondt

      Slet
  2. Altså Luna - din nysgerrige lille bandit ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, hun er udspekuleret, er hun og i sin bedste teenage-periode

      Slet
  3. Fy da, Luna.
    Og fortæl det ALDRIG til Niki. Han tror stadig ikke, det kan lade sig gøre at forcere en stump gitter. Det behøver ikke engang sidde fast for at virke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler.... ikke et ord til Niki herfra.

      Slet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet