fredag den 12. september 2014

Siden sidst

Er der ikke sket det helt store og vilde her i Tullehuset.
Der er ikke blevet læst ret mange blogge, ej heller kommenteret.
&
Tusind tak for alle jeres søde kommentarer til de sidste indlæg.


Fluesvampen herunder, så vi ved Ballebæksgård sidste Søndag.
Tak for dejligt selskab Pia.
Synes den var så smuk, så smuk med sit skørt på og flotte røde hat,
som den stod der i mosset.


Lidt stilletid blev en nødvendighed, men nu er det slut med at sidde stille :)

Et læs brænde ligger nu i min indkørsel og venter på at blive kørt under tag.


Måske det bliver sidste læs, fortæller min ryg mig, som desværre
er begyndt at brokke sig mere end den plejer.

Luna er igang med sin aftensmad på plænen.
Et ben så stort, at hun knapt kan flytte rundt på det, men god tidsfordriv
og adspredelse for hende, imens jeg har gang i trillebørs-kørslen.



Måske komme Hjalte forbi og hjælper bedstemor imorgen.
Derfor er der bestilt små arbejdshandsker hjem til den lille mand.


Bestilt imorges, her
Super service, må jeg sige, da de har lovet mig, at de er her imorgen.

Et par til at få med hjem og et par til brug hos bedstemor .

Hav en god weekend i det smukke sensommervejr.



6 kommentarer:

  1. Dejlig tur vi havde. Det var et skønt område
    Du er sørme heldig med vejret til den store stak du skal have flyttet
    Arbejdshandskerne skal bringe glæde
    God weekend, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det blev nemlig en fin tur Pia og området er pragtfuldt. Næste år bliver det måske shelterne derude vi skal prøve.
      De små handsker skal han nok blive glad for og stolt af. Især nå han skal hjælpe sin far :)
      Knus

      Slet
  2. De er så søde, de små arbejdshandsker!
    Det er nu godt at have en lille hjælper ved hånden, selv om det samlede resultat næppe bliver mere effektivt af den slags hjælp.
    Pas godt på din ryg frue - den skal gerne holde din tid ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha. Jeg regner nu også med, at det meste bliver leg, plukke/spise hindbær, samle kastanjer og lidt brændekørsel. Har lavet en lille stak små optændingspinde, som Hjalte kan køre med i sin lille trillebør.
      Desværre har min ryg udsendt de signaler på slid i en del tid nu og jeg er så slem, at der endnu ikke har været læge ind over.

      Slet
  3. Du har det da vist med at trække det besøg ved lægen godt og grundigt ud. Du skal måske se at komme af sted, det kan jo være der kan gøres noget. De små arbejdshandsker er altså for søde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogen går ofte til læge og andre ikke. Begge har deres grunde, er jeg ret sikker på og det har jeg også Tanja, men tak for omsorgen. Det er altid dejligt, når nogen udviser det. De små handsker ligger nu og venter på at komme i brug, når Hjalte får tid :)

      Slet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet