søndag den 7. september 2014

Bedstemor fortæller for Luna

Pyhhh, det er hårdt at være barnepige, men også meget, meget sjovt.
Har givet Mosekonen lov til at fortælle på mine vegne, 
imens jeg napper mig en lur,
da jeg havde svært ved at sove i byen og hun alligevel lige skal *lande*. 



Vi har leget, leget og leget.

Hjalte blev så glad for mit tæppe, at han lånte det hele tiden.
Især da han var træt. 
Det gør ikke noget. Deler gerne og vi kunne jo være på den begge to.

Hjaltes mor, far og Nohr skulle til bryllup.
Derfor har vi passet Hjalte idag fra kl 11.

Det gør vi gerne igen, for han er nu meget nem, sjov,
mega hyggelig at lege med og god til at give mig mad.

Billedspam fra vores dag

Vi bager kager og leger meget ude, når det ikke regnede.


Vi var henne ved *købmanden* for at købe ind til aftensmaden.
Det blev pasta med kødsovs. Mosekonen er ikke dus med de unges køkken.
Derfor blev den nemme løsning valgt. Ikke noget dårligt valg,
for Hjalte spiste, pustede og spiste noget så fint og glad.

Vi bygger højt op i himlen

*Som brødre vi dele*, sådan næsten da,
men det gør ikke noget. Hjalte må gerne låne mit tæppe.




(Luna har nu udviklet fin beskyttertrang overfor 2 årige Hjalte.)
(Er mega stolt af, den nu, 10 mdr gamle hvalp.)


Nu er det godnat.
Ny dag, nye oplevelser ligger forude imorgen.

Må alle få en skøn Søndag

7 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle skønne billeder, man kan rigtig se at Hjalte og Luna er glade for hinanden og at smukke Luna passer på Hjalte.

    SvarSlet
    Svar
    1. De var også bare søde sammen. Luna springer ikke længere op af Hjalte, hvilket jeg var pænt ked af, da der nemt sker uheld på den måde. Beskytter gør hun også. I nat da han vågnede, fordi han havde det for varmt, var jeg nærmest ved at falde over Luna, som bare skulle ned til ham med det samme :)

      Slet
  2. Fantastisk første billede. Det er nemt at se det er trættende for dig Luna at være barnepige. :-)
    Billederne siger alt. I har haft en fantastisk dejlig lørdag
    Vi ses lige om snart
    Knus

    SvarSlet
  3. Herlige bilder av to gode "kompiser"! Det er tydelig å se at dere hadde det fint sammen.

    God søndag fra Ingunn

    Her er det grått og litt regn i dag, men etter en kopp kaffe skal vi gå en tur.

    SvarSlet
  4. Kan godt forstå at Luna er gået omkuld. Det er simpelthen så dejligt, at hund og barnebarn trives sammen.

    SvarSlet

  5. Skønne billeder :o)
    Håber i begge er *landet* igen.
    En dejlig dag til dig.

    Knus her fra.

    SvarSlet
  6. Så koselig! Er sikker på at begge koser seg sammen og har det veldig godt hos deg;)

    SvarSlet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet