onsdag den 9. juli 2014

Give away

Vinder er udtrukket og det er slut for deltagelse.

Ny blog, skal da fejres/markeres og det vil jeg gøre med en lille give away.

Garn fra gemmerne eller hobbybøger fra genbrugen kan vinderen,
som bor i Skandinavien, frit vælge imellem.



Der kan optjenes 5 lodder ialt på følgende måde:

1 lod gives for kommentar om, hvilken gevinst der ønskes og hvor mange lodder
der deltages med. ( glemmes det, vil jeg tildele 1 )

1 lod gives for at blive/være fast læser via GFC eller tilmelding Bloglovin 
( begge dele findes ude i højre side, øverst )
af Mosekonens fristed

3 lodder gives for at dele og linke til min give away på egen blog eller facebook
Lån gerne billedet 
&
har du ikke selv en blog, er det vigtigt at skrive mail adr med i din kommentar.

Lidt flere fakta om gevinsterne :


Herover 1. gevinst:
4 nøgle fin, tynd, hvid merceriseret bomulds hæklegarn.



Herover  2 gevinst:
6 nøgler lækkert garn og 6 knapper.
Garnet har Tanja lige strikket en babytrøje i samme slags garn.
Sød lille trøje hun har fået ud af det, som i kan se her
og hun har fortalt mig, at hun normalt får *knopper*, når der er det mindste uld
i garn, men den oplevelse havde hun ikke i dette.



Herover 3. gevinst
som består af nogle ældre hobbybøger fundet i genbrug


Opfordrer inderligt til *fair play*.
Jeg kan være ligeglad, 
men er det ikke, på de andre deltageres vegne!


Håber i vil være med
og alle der kigger forbi får en skøn, skøn dag

23 kommentarer:

  1. Du kan da lige øsregne med at du har en fast læser med links og det hele her!
    Bare fly mig fluks mine tre lodder...

    kh. Ellen

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du vil lege med Ellen.

      Slet
  2. Det ville fint med en ny spindebog 😃min mail kommer på pb...

    SvarSlet
    Svar
    1. Super Miira... Du får 5 lodder, da du har kommenteret, er følge via bloglovin og har delt på FB.

      Slet
  3. Jeg vil også gerne deltage og kunne ønske mig nr. to. gave..... jeg forstår ikke rigtig systemet med at lodderne, så? ......
    En vidunderlig dag til dig.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Du deltager med 5 lodder truemose, da du kommenterer, er fast læser og deler på FB. Du glemte din mail adr,men jeg kan finde dig på FB, så det går alligevel.

      Slet

  4. Læser fast på bloggen din.
    Har hængt et pænt billede op på min *væg*
    *Ulricks den lille uldne* kan jeg sagtens sidde og få mange timer til at gå med.
    Med mit husmoder ~ regnskab, så står jeg med 5 lodder her på strandkanten.

    En dejlig aften til dig :o)

    SvarSlet
  5. ville være skønt med garn, 2 lodder:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Deltager med to lodder. Vil gerne vinde garnet
    Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Jeg deltager med 2 lodder (følger på Bloglovin') og vil super gerne vinde garnet til min kære mor :)

    //Bettina
    MrsSpeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  8. God morgen fra Norge!

    Jeg vil gjerne være med og feire din nye blogg og tar 5 lodd. Dersom jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg pakken med strikkegarn og knapper. Spennende garn!

    Ha en strålende torsdag! Her skinner morgensola og varsler om nok en fin dag.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlet
  9. Jeg deltager med 5 lodder.
    Jeg er fast læser - begge steder - og har linket til din give-away på min blog i venstre side.

    zoomsnoren(a)gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. - og så vil jeg rigtig gerne vinde gevinst nummer 2.:-)

      Slet
  10. 2 lodder - (kommentar + følger via BL).
    Hvis jeg er den heldige, så ønsker jeg gevinst nr. 2 - de 6 nøgler garn + knapper.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne deltage med to lodder, og ønsker mig gevinst nr. to.

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne være med med 2 lodder, og jeg vil allerhelst vinde gevinst nr. 2:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen (snabela) gmail.com

    SvarSlet
  13. deltager med 2 lodder og x fingre for garnet
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  14. Deltager med et lod.
    Gevinst nr 2 passer til mig
    Hilsen Gitte Bang
    Gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  15. Sikke en lækker give away! Jeg deltager med hele 5 lodder. Jeg har linket på min blog ude i venstre side: http://photomusen.blogspot.dk

    Min mail er: anitahjorthhansen (@) hotmail.com

    SvarSlet
  16. Super fin Give Away.Vil gerne deltage med 5 lodder.
    Hvis jeg er heldig at vinde, så må det gerne være gevinst nr.2:0)

    SvarSlet
  17. Deltager med 2 lodder! :) Følger dig på bloglovin og vil gerne vinde gevinst nr. 2 til min søde, strikkeglade mor :)

    SvarSlet
  18. Dessverre jeg bor ikke i Skandinavien og så jeg kan ikke med - dessverre... jeg liker så veldig strikkebøker med norsk språk :-)))
    Men jeg vil sende deg hilsen fra meg - ha riktig fin sommer. Hilsen til Norge og klem fra Viola.

    SvarSlet
  19. Jeg deltager med 2 lodder og vil gerne vinde gevinst 2 :) johannesoeenaldal@gmail.com

    SvarSlet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet